Bu Blogda Ara

21 Ağustos 2016 Pazar

HERKESE MERHABALAR


Gezen Gören Kız olarak ilk postumuzu yazmaktan büyük mutluluk duymaktayız. insanlar neden kendilerinden 3. çoğul şahış olarak bahseder hiç anlayamıyorum.
neyse biz gelelim konumuza. aslında ilk blogumu 2012 yılında sahibi olduğum cafeyi tanıtmak amaçlı açmıştım. ilk 1 yıl çok işime yaradı. hatrı sayılır geri dönüşler almaya başlamıştım. sonra işler yoğunlaştı yazmak zorlaştı. cafeye güzel bir web sitesi kurulmasıyla benim blog yazma maceramda başka bahara kaldı. taa ki bugüne kadar.
yeni blogum yeni göz ağrımda gezdiğim gördüğüm duyduğum ne varsa yazacak ve de fotoğraflayacağım. 
günü anı benim gözümden görecek ve kalemimden okuyacaksınız.
ufak bir başlangıç yapıp ilk postumuzu yayımlayalım.

haydi bakalım...

iyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder