Bu Blogda Ara

23 Ağustos 2016 Salı

Her Genç Kızın Rüyası

Hep derim, her genç kızın rüyası beyaz gelinlik değil minik sevimli bir cafe açmaktır. Ben de yıllar önce bu hayalle yanıp tutuşmuştum. Babamın yanında 4 yıllık zorlayıcı bir çalışma hayatından sonra bu hayalimi aile bireyleri ile paylaştım. Hiç düşünmeden tamam dediler. Hayallerime kavuşmak için annemi benimle beraber çalışmaya ikna etmiştim, şimdi tek sorun mekanı nerede açacağımız konusunda karar vermekti. O da 1 hafta içinde çözüldü. Çok sevimli 4 katlı bir villayı hemen tuttuk ve ufak tefek tadilatlara başladık. İş hakkında hiç bir bilgim yoktu. Sadece yeni mekanlara mutlaka gider yeni lezzetleri tadardım.
Cafe biraz toparlanıp adam olduğu anda açılışı yaptık. Hayallerim gerçek olmuştu. Annemle birlikte 5 sene boyunca haftanın 7 günü sabah 7 akşam 7 çalıştık. Her işi kendimiz öğrenmek istediğimiz için yardımcı almadık. Belki doğru belki yanlış 5 yılı devirdik.
Şimdi hayalimizi bitirmek zorundayız. Yeni evlenmiş olmam, annemin artık dinlenmesi gerektiğinden genç kızlık rüyamı bitiriyorum. Bir çok insanla tanıştık iyisiyle kötüsüyle bu yolun sonuna geldik. Bu güne kadar yanımda olan canım annem LADYCOOK a burdan da bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.
Ben hayalime veda ederken aslında Cafem sayesinde başladığım blog macerama da geri dönüyorum. Bu güne kadar yanımızda olan sevgili misafirlerimize çok teşekkürler. Kim bilir belki bir gün bu hayal kaldığı yerden devam eder...





Bakalım bizleri bundan sonra neler bekliyor... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder