Cafe biraz toparlanıp adam olduğu anda açılışı yaptık. Hayallerim gerçek olmuştu. Annemle birlikte 5 sene boyunca haftanın 7 günü sabah 7 akşam 7 çalıştık. Her işi kendimiz öğrenmek istediğimiz için yardımcı almadık. Belki doğru belki yanlış 5 yılı devirdik.
Şimdi hayalimizi bitirmek zorundayız. Yeni evlenmiş olmam, annemin artık dinlenmesi gerektiğinden genç kızlık rüyamı bitiriyorum. Bir çok insanla tanıştık iyisiyle kötüsüyle bu yolun sonuna geldik. Bu güne kadar yanımda olan canım annem LADYCOOK a burdan da bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.
Ben hayalime veda ederken aslında Cafem sayesinde başladığım blog macerama da geri dönüyorum. Bu güne kadar yanımızda olan sevgili misafirlerimize çok teşekkürler. Kim bilir belki bir gün bu hayal kaldığı yerden devam eder...
Bakalım bizleri bundan sonra neler bekliyor...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder